Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2011 08:52 - На любовна вълнаааа
Автор: trjufelihayver Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1302 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 15.08.2011 08:54


Ами ето, да си полафим по една приятна тема,романтиката,любовта.

Един човек ми прати някакви линкове ,общата тема е за признаците и знаците.

Сега аз ще добавя свойте виждания,ама що ли е виждане,някакви си мой близки усещания. И никога не забравяйте - Никога не се вземай твърде насериозно.Е,аз точно затова бих казал,че моето усещане си е най-правдоподобно и ..... с две думи - моето верую!

Нека започнем :–


Ето го и първият пример от този линк.

   Кои са знаците, че мъжът е влюбен  

Да, има няколко знаци, по които можете да познаете кога един мъж е влюбен във вас.
Действията и жестовете му ще го издадат.

Той е щастлив през цялото време
Един от общите признаци, че някой е влюбен, е това – постоянно е усмихнат, весел и готов за забавление. Не е нужно за него да има причина, за да се усмихне. Може просто да седи и да гледа стената и да се усмихва.


Да ,съгласен съм ,чувстваш се готино и приятно,защото има нов човек около теб,но като цяло по принцип съм много весел ,и предполагам, забавен човек ,готов за всякакви предизвикателства.

Чисти след себе си
Мъж, който внезапно е започнал да си чисти по себе си, значи причината е голяма и тя е само една – заради жена.
Всички знаем, че мъжете не са много по чистенето, та макар и те да са причината за мръсотията. И това е само, за да впечатли момичето, в което е влюбен.


Е това е пълната простотия!
Добре, вие не си ли чистите или яко ви мързи,има моменти когато не искам да пипам нищо и една женска ръка би помогнала в случая,но като мине някакво, пределно ясно трябва да ви стане ,че става въпрос за КРАТКО време ,и видиш около себе си мръсни чинии ,а вече се е напълнила мивката,подът пък отново с косми от любимото ми/ти куче,банята и тя не е в най-подобаващото си състояние,дрехи разхвърляни.Е това ,за да не се случи го хващам в зародиш!!Най-мразя да съм мърляч,не се чувствам комфортно в собствената си къща ако се стигне до горе изброените характеристики,не съм перфектено,но се старая да бъда вежлив,ама ме притеснява,че така както пиша ,моят стил,малко изкуствено ви звуча сигурно...,но що се отнася до гостенката- ТЯ - Да!Вероятно ще се погрижа(ЕКСТРА),така както и правя/им,защото жените наистина гледат ти как живееш,а аз не живея само заради нея,но и на първо място със себе си.Следователно достатъчно самоуважение трябва да имам/е,за да не оставим мястото си да бъде опреличавано на БЕЙРУТ!

 

Прекалено е отзивчив и дружелюбен
Няма нищо на против да ви закара до работа, да ви отстъпи колата или просто да отскочи на някакви си 1000 км. само, за да видите леля си за час, примерно.
Това е така, защото е влюбен и показва своите най-добри качества.

Смятам,че ако момичето ,което е с мен или просто прекарваме заедно времето си,ако няма корист(това се отнася не само за разходките от по 1000км.) аз също така съм готов да се забавлявам и да доставям -датайлите(удоволствието) и ще я закарам и на 1000км.,а дори на 2000-и само за да й направя кефа,защото понякога се чувствам по-щастлив ако аз съм направил някого щастлив.

Той прави нещо неочаквано
Започва да чете книга, а никога не го е правил, ходи на козметик и фризьор доста често.
Това е така, защото иска да впечатли и спечели момичето, в което е влюбен. Иска да изглежда добре и да има тема за разговор с нея, на пример за последната книга, която е чел. Всички знаем, че жените харесват интелигентните и начетени мъже.

По-скоро четох книга и затова още по-романтичен станах та почнах да пиша по тази тема.
Повечето от вас предполагам знаете,че една книга може да ви възбуди три пъти повече дори от самата екранизация! Ами и аз не харесвам кухите лейки,така че ако и самите жени търсят такъв тип мъже,дори било просто за авантюрата,ами ЕВАЛАТА!Също нищо по-възбуждащо от заиграваща се,креативна,експериментираща и закачлива жена няма,като допълним,че тя е и симпатична(поне),това е цялата философия.А иначе определено мога да споделя за последната ,ако мога и книга да я нарека,тъй като съдържанието й е сравнително кратко - писателят Дон Мигел Анхел Руис,а наименованието й е - Овладяване на любовта.Там той споделя за тайната на ТОЛТЕКИТЕ,така че ви предлагам да го намерите и да го прочетете ,много релаксиращо четиво.Обратно към темата,е може и да й споделя и за някоя по-любовна книга с още по-голямо удоволствие,защото няма нищо по-умно от - Интелигентната простащина,ако мога така да се изкажа,да съумееш да го кажеш така,че хем да не я обидиш с грубостта ти,за което така или иначе ще й хареса да разговаряте,но не би си го признала в повечето случай  ,хем да я разпалиш и оставиш без думи ,втрещена и приятно изненадана за начина по който си го поднесъл - тоест простак,ама съобразителен и простак ,ама с нюх !!

Доста съобщения пише
Всички знаем, че мъжете не са по тази част. Но влюбеният мъж е. Праща съобщения непрекъснато от рода на „Яла ли си вече?” или „Как си днес?”. Просто търси всякакъв вид контакт с неговата любима.

Яла ли си?Пиеш сок,а какъв сок пиеш??
Това е малко-много смешно,по-скоро по това няма да личи,че съм влюбен,а съм обсебен и дори съм леко ОЛИГОмайфренд!Хахахах,достатъчно странен и "екстравагантен" съм си и без такива SMS-и.А и нека това да ви кажа, читатели мили мой,
аз уважавам личното пространство!!

**************************************
И като за последно една песен съобразна с темата....






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. xxxx - яко са те издрънчали лимките :) ...
16.08.2011 17:01
яко са те издрънчали лимките :)
шантава работа, аре отивам и аз да изхвърля една-две-три лопати смет, че "знай ли се - не се ли знай" от де ши мъ изтрещи и мен любовта хъхъхъ

готин ден пич, нищо, че името ти не се римува с това на Мич...
цитирай
2. trjufelihayver - ;) Как си бе
16.08.2011 22:01
xxxx написа:
яко са те издрънчали лимките :)
шантава работа, аре отивам и аз да изхвърля една-две-три лопати смет, че "знай ли се - не се ли знай" от де ши мъ изтрещи и мен любовта хъхъхъ

готин ден пич, нищо, че името ти не се римува с това на Мич...


Нема лошо да се влюбиш,бохеми,бандити,курвари всяакъв тип мъже познавам ,които няма да си признаят ,ама се влюбват до уши ,ако ще да са със 3,4 жени ,една само да се появи ....край,разказва им се играта,уж дето са много против,а ти го казвам от опит-тоест това което съм видял.Така че влюбвай се,ама малко по-изкъсо,че винаги ще ти се качи нещо на главата ......
цитирай
3. xxxx - На въпроса "Как си бе" ще ...
17.08.2011 12:08
На въпроса "Как си бе" ще ти отговоря:
Чувствам се яко все едно съм се наквасил с мляко
и влюбен до уши
в горещите знойни августовски дни
се въргалям в измислени мечти...
я почакай малко така,
че май някой яко се разхожда върху бръснатата ми глава
хъхъ

готин ден и до скоро,
ако не е СКОРО
то нека сме среща при бай Жоро :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trjufelihayver
Категория: Музика
Прочетен: 403668
Постинги: 324
Коментари: 571
Гласове: 2588
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930